fbpx

Obserwuj nas

Zadzwoń: +48 535 850 624

 > pozycjonowanie  > Reklama małej firmy lokalnej

Reklama małej firmy lokalnej

Wielu drobnych przedsiębiorców zastanawia się, czy i w jaki sposób się reklamować. Działając lokalnie ma się ograniczoną przestrzeń skąd pozyskać można klientów. Należy się więc zastanowić, jak prowadzić pozycjonowanie lokalne i kampanie reklamowe na konkretny rejon, by przyniosły one odpowiednie korzyści.

W pierwszej kolejności warto wspomnieć o tym, jakie są możliwości dotarcia do klientów online.

Pozycjonowanie lokalne


jego celem jest uzyskanie jak najwyższej pozycji na mapce. W przypadku frazy „mechanik Zielona Góra” dla nas mapka wygląda następująco:
prezentacja frazy na mapce
Można rozwinąć mapkę, uzyskując więcej miejsc. Wówczas mapka wygląda następująco:
duża mapa-mechanik

W przypadku sporej części fraz, gdy szukamy usług, sugerujemy się mapą. Decydując się więc na pozycjonowanie lokalne mamy sporą szansę na to, iż to właśnie nasza firma będzie wyświetlała się na samym początku, jak ma to miejsce w przypadku pierwszej mapki. Pojawienie się na drugiej mapce, po wybraniu większej liczby miejsc, też daje nam szansę na pozyskanie klienta, jednakże jest ona mniejsza, niż w pierwszym przypadku. Co więc zrobić, gdy nas tam nie ma? Tutaj z pomocą przychodzimy my – wiemy, na jakiej zasadzie działa pozycjonowanie lokalne i jak sprawić, by Twoja firma się tam pojawiła.

Kampania Google Ads

Bardzo zależy Ci na czasie i chcesz jak najszybciej dotrzeć do grupy potencjalnych odbiorców? Drugim rozwiązaniem tutaj będzie kampania Google Ads. W przypadku wspomnianej frazy „mechanik Zielona Góra” reklama Google Ads wygląda następująco:
kampania google ads
Jak widać – inwestując w kampanię Google Ads możesz pojawić się nad mapkami. Dla klientów, którym zależy na najszybszym znalezieniu usługodawcy to właśnie pierwsza wyświetlana strona będzie tą, na którą wejdzie, by nawiązać kontakt.

Reklama na Facebooku

Dwa powyższe rozwiązania sprawdzają się idealnie, gdy ktoś poszukuje usługodawcy jak najszybciej. W przypadkach niezbyt pilnych, potencjalny klient poświęci więcej czasu, by przeanalizować ofertę. Poruszajmy się dalej w tematyce mechaniki samochodowej dla mieszkańców Zielonej Góry (jakież to piękne miasto, tak na marginesie). Mając potrzebę wymiany oleju, klocków hamulcowych, potencjalny klient najczęściej wybiera sprawdzony serwis, pyta znajomych, lub patrzy na facebooku na lokalnych grupach. I tutaj z pomocą przychodzi kampania reklamowa na facebooku. Twoja reklama na facebooku będzie wyświetlała się osobom mieszkającym w określonej lokalizacji. Może to być przykładowa Zielona Góra. Dobrze zaplanowana kampania może przynieść nam sporo wartościowego ruchu. Co daje odpowiednie targetowanie reklamy? Zmniejszenie kosztów pozyskania każdego leada. W tym kontekście leadem będzie umówienie się na wizytę w warsztacie.

Post A Comment