fbpx

Obserwuj nas

Zadzwoń: +48 535 850 624

 > Reklama na Facebooku

Reklama na Facebooku

Serwisu Facebook nie trzeba chyba nikomu przedstawiać. Ten niezwykle popularny serwis społecznościowy zawładną sporą częścią naszego życia. Wiele osób nie wyobraża sobie dnia bez „wrzucenia czegoś na fejsa”. Facebook jest potężnym narzędziem, które można wykorzystać do promocji swojego przedsięwzięcia. Zważywszy na fakt, iż w Polsce korzysta z Fb około 16 milionów ludzi, reklama na Facebooku jest dobrym rozwiązaniem. Każdy kanał, który może generować sprzedaż towarów lub usług należy odpowiednio wykorzystać.

Jakie korzyści daje reklama na Facebooku?

Wykorzystując kanał reklamowy, jakim jest Facebook, możemy w odpowiedni sposób dotrzeć do szerokiego grona odbiorców, dobrze stargetowanych, przy minimalizacji kosztów. Dobrze zaplanowana i wdrożona reklama na Facebooku pozwala na równoczesne osiągnięcie kilku celów. Poza oczywistymi celami sprzedażowymi, liczą się również cele wizerunkowe – kampania reklamowa na Facebooku pozwala budować świadomość marki, co bywa szczególnie istotne w przypadku chęci dotarcia do szerszego grona odbiorców, nie tylko na rynku lokalnym.

Jak prowadzimy kampanie reklamowe na Facebooku?

Dla nas najważniejszym celem jest to, by reklama na Facebooku była skuteczna. Określamy cele, które chcemy osiągnąć, dobieramy do tego odpowiednie rodzaje działań reklamowych, określamy, jaka grupa odbiorców będzie przez nas najbardziej pożądana. Odpowiednie dopasowanie (targetowanie) odbiorców pozwala na unikanie zjawiska zwanego „przepaleniem budżetu”, polegającego na docieraniu do osób, które w żaden sposób nie będą zainteresowane naszą ofertą. Jeżeli posiadamy sklep stacjonarny w Zielonej Górze, to oczywistą sprawą jest to, iż reklama prezentowana mieszkańcom Lublina czy też Suwałk nie będzie rozwiązaniem mogącym przynieść nam odpowiednich korzyści.

 

Samo przygotowanie kampanii reklamowej na Facebooku to tylko część działań, które wykonujemy. Kampanie takie trzeba systematycznie monitorować i optymalizować, by móc uzyskać jak najwyższą skuteczność. Obserwujemy, które elementy kampanii radzą sobie najlepiej, a które elementy należałoby zmodyfikować, by osiągnąć odpowiedni współczynnik konwersji, tj. stosunek pożądanych interakcji z klientem w stosunku do odsłon witryny internetowej czy też jej kreacji reklamowych.