Audyty stron

Audyt witryny internetowej pod kątem SEO składa się z dwóch zasadniczych modułów: analiza sytuacji onsite, tj. sytuacji związanej z optymalizacja techniczną czy też treści, jak również odpowiedniej konfiguracji. Drugim elementem są działania offsite, tj. sytuacja związana z linkami prowadzonymi do witryny, jak również jej popularnością na poszczególne frazy.

  • Wielopoziomowa płaszczyzna analizy
  • Dokładne sprawdzanie poszczególnych elementów
  • Audyty na poszczególnych etapach prac

Co oferujemy

Audyt stron jest jednym z elementów prowadzenia działań marketingowych. Pokazuje kierunki, w jakich powinny być wprowadzane zmiany, pozwala także kontrolować prowadzone działania i oceniać ich skuteczność w kontekście zmian w algorytmach wyszukiwarek.

Some of Our Results

72%

WZROST ZAINTERESOWANIA NASZĄ OFERTĄ

32%

WZROST SKUTECZNOŚCI

27%

WZROST CZASU ODWIEDZIN